Bildbomb från bokreleasen

 I samarbete med Johanna Toftby Shop
Här kommer en bildbomb från releasen, alla bilder tagna av grymma Tommy Holl. Tack för snygga bilder Tommy. Börjar med en puss på dig älskling <3.
Johanna med pappa Jan och hans Lena.
Annika och Camilla från Bladh by Bladh Charlotta Bergman som hjälpte till att styra upp hela kalaset. Grymma tjejer.
Jennifer Reinhold 
Här skall jag passa på att återigen tacka alla som förbeställt signerade exemplar av Johannas bok i vår shop, otroligt kul att så många beställt!! För att fira detta tillsammans med er har vi en generell rabatt på nästan allt i shoppen. Använd koden SMART för att få 20% rabatt på Smart In The Dark reflexer, mössor, smycken, larm och SkinBling. Du hittar shoppen HÄR  Nu fortsätter vi med bilderna.
Johanna och Johanna (mini)
Micke och Malin Samuelsson
Arvingar och fruar
Bosson
Jag och Mona, hon hjälpte till massor innan festen drog igång. STORT tack!
Magnus och Mats
Anders och Erika Frisk
Magnus (IQ) och honey
Mona igen, nu med darling.
Michela och Tania
Daniel och Hanna
Martina och Johan
Lena och Anette
Jonas och killarna från EuroSports Travel
Håkan och Susanne som är Lucys uppfödare
Glenn och Camilla
Rakel och Pelle
Patrik och Suzanne
Louise och Terese
Jag med mina idoler Jonas och Jonas från Frölunda, samt Jonas fru Anna :) Vi är inte klara än mina vänner, här kommer ett gott gäng till.
Jimmie och Krystina
Dino och Karin
Johannas döttrar Marilyn och Lisa Marie
Helen och Pontus.
Victoria och Micke
Fnulan och Fridha
Åse och Daniel
Pontus och Camilla
Lisa och Fredrik
Linda med vän
Stefan med vän
Johanna och Fanny.
Wow, det var ännu mer folk på festen. Nästan 200 personer men det var dessa bilder jag fått från Tommy. Var du där och saknar dig själv i inlägget så vill ju bara säga att du finns på andra bilder som jag tyvärr inte har just nu. Kalaset fortsatte fram till baren stängde klockan 01:00 och jag kan säga att alla på plats hade riktigt kul. Kolla gärna in Shimodas blogg HÄR  för fina bilder och trevlig läsning. Kul att träffa er Anna och Hasse!!
Vi avslutar med en bild på Johanna och Annika under intervjuven om boken uppe på scenen.
Grattis Johanna till en release som kommer gå till historien!
Fest 30omdagen, 56Kilo, AndersFrisk, Arvingarna, BladhByBladh, BonBonBar, Bosson, Fnulan, GlennHysen, HotelPost, JohannaToftbyShop, JonasEsbjörs, JonasJohnson, MagnusIQ, Matplatsen, MonasUniversum, Release, TreDrag, shimoda Permalink0
Till top