Ett halvt dygn kvar att Movembra

Som jag berätta i gårdagens inlägg så kom  Michael Fischer från Movmber Europa kontor förbi oss på Hotel Post för att prata lite. Vi har haft mycket kontakt de sista året, bl.a. fick jag äran att representera Movember när Förlunda överlämnade förra årets check. Vi diskuterade vad man kan göra för att öka medvetandet om var Movember står för och öka villigheten att bidra ännu mer.
Igår överlämnas checken av Frölundas Viktor Ekbom och Marco Vieira från Goa Gubbar. 326.525 kronor!!! Imponerande!! Min insamling ingår i dessa pengar och jag är riktigt stolt över alla de pengar som vi tillsammans lyckats samla in. Som jag tidigare berättat så blir det lite av en tävling vilket taggar mig att jobba ännu hårdare med insamlandet.
Frölunda lyckades bäst bland lagen i år, tätt följda av Round Table. Riktigt snyggt jobbat.
På det individuella planet så ser det ut som vår insamling landar på andra plats, bakom Davids. Strongt jobbat David! Kul att se engagemanget bland alla som varit med och samlat in eller bidragit med pengar eller varor. Vi kan alla vara glada och stolta över vår insats. Vill någon göra en sista insats så kan man lägga ett bidrag HÄR
Tack igen, love you all!
 
Janne, Välgörenhet Frölunda, GoaGubbar, MarcoVieira, MichaelFischer, Mobro, Movember, MovemberFoundation, RoundTable, ViktorEkbom, frölundaindians Permalink0
Till top