Fjärde advent

Glad fjärde advent till er alla!! Varje advent blir det julegröt till frukost. Igår var vi som jag kort skrev (utan glasögon haha) på stort släktkalas. Vi har det som en tradition 22:e december att fira min morfars födelsedag, alla försöker komma så vi blir många människor. Vi var drygt 40 stycken i går, här kommer lite bilder.
Lite suddiga bilder då jag som sagt åkt ifrån mina glasögon. Så kuul det var att träffa alla, ser redan fram mot nästa 22/12! Johanna åkte till Skövde tidigt i förmiddags för att fixa jul, jag och Ida åker upp i kväll. Innan morfars kalas så var Johanna och jag på Christmas Night på Göteborgs koncerthus.
En rejäl dos med julstämning blev det, skickligt levererad av Magnus Carlsson, Tommy Nilsson, Sofia Källgren och Elisa Lindström. Vi går alltid på Magnus julkonsert, en viktig tradition för oss! Och som grädde på moset:
STORVINST PÅ LOTTO!!
Nu är man i smöret :)
Njut av helgen och glöm inte släcka ljusen!
 
Familj, Fest, Janne DegenRullarIn, DetGårBraNu, FjärdeAdvent, Julstämning, Lottovinst, SuddigaBilder, släktkalas Permalink1
#1 - - Anonym:

Då hade ni trevligt igår kväll. Vad ska ni hitta på nyårsafton. ?
God jul och gott nytt år.
Ulrika Hultberg

Svar: Det kan jag lova att vi hade Ulrika, helt topp! Kommer om Nyårsafton om några dagar. God Jul
Janne

Till top