Skidåkning på Billingen

Unnade mig en härlig sväng på längdskidor innan det var dags för hemresa mot Göteborg, skall till Köpenhamn i några dagar och reser tidigt i morgon bitti. Spåren uppe på Billingen var krispiga och fräscha!
Hade inga valla-grejer och är i ärlighetens namn ingen hejare på att valla så jag hade lite svårt med både fäste och glid. Det gör å andra sidan att träningen blir ännu bättre. Blev tufft för framför allt triceps idag. (null)
Härligt med en plats som heter Solsidan, solen lös dock mest med sin frånvaro även om den kikade fram emellanåt. Det blev inte speciellt långt idag, en knapp mil, men det kändes lagom med tanke på att jag skall spela match ikväll.
Härlig vinter i Skövde, massor av snö och sköna minusgrader. Kolla även in min instastory för lite dråpliga filmer medans jag åkte, heter janne_fors på insta.
 
Nedsläpp 20:00 i Wallenstam för den som är sugen på lite högkvalitativ hockey, kommer nog smälla lite.
 
 
Till top