Tar flyget ut i det okända

Idag har jag haft ett kul möte inför framtiden, jag lämnar Nilfisk om några månader för att helt fokusera på webshop, blogg, youtube och andra sociala medier. Både på egen hand och självklart tillsammans med Johanna. Det känns lite som att boarda ett flyg mot framtiden, som på bilden ovan där jag för första gången själv rattar ett flyg. Här nedan är jag på väg ut i världen.
Känns spännande att testa vingarna tillsammans med sin fästmö. Mötet idag kan även leda till andra typer av uppdrag så vi får se vart det landar, det kan bli som nedan. Första klass med Lufthansa på väg hem från Miami.
Alldeles oavsett vart detta landar så känns det som en härlig utmaning att kliva av ett fantastiskt bra jobb som försäljningschef på Nilfisk för att följa sitt hjärta både bokstavligt och bildligt och testa vingarna på egen hand. Tror det blir en bra fest att vara DJ i sitt eget liv och välja spår och tempo själv.
Det handlar huvudsakligen om att anpassa munnen efter matsäcken och njuta av resan. Jag hoppas att ni hänger med mig ut i det okända, jag lovar att pusha och peppa er att våga ta stora och små kliv i er egna personliga utveckling.
 
Ps. missa inte tävlingen i shoppen som ni hittar HÄR ds
 
Business, Janne #2018, #blilivetsDJ, #businessneversleeps, #leavethecomfortzone, #nyautmaningar, #personligutveckling Permalink12
#1 - - Linnea:

Modigt att våga och härligt att utmana sig själv!! 😃👊

Svar: Tack Linnea! Känns fantastiskt!Häng med på tävlingen några inlägg ned :)
Janne

#2 - - Madeleine :

Men va kul. Lycka till 🤗

Svar: Tack Madeleine 😃
Janne

#3 - - Madeleine :

Men va kul. Lycka till 🤗

#4 - - Anonym:

Redy for take of...👍👍👍 All lycka Janne, ska bli grymt att följa din resa. Om du kommer att lyckas? Ja annars kommer ingen att lyckas... Alla förutsättningar finns ju redan där, inom dig...

Svar: Tack för pepp, uppskattar verkligen att du tar dig tid att heja på 😃😃
Janne

#5 - - Sandra:

Lycka till Janne! Nu blir ni Liite konkurrenter du o särbon😜 Nä skämt åsido. Kul när man vågar sig på, att bryta tryggheten. Det gillar jag! Det tror jag fler människor skulle behöva göra!! Lycka te!!

Svar: Tack Sandra, vi blir mer kompanjoner tycker jag. Man måste kasta sig ut i verkligheten ✈️
Janne

#6 - - Anonym:

Modigt Janne!! Ska bli kul att följa dig här.
Lycka till
Martin & Jennica

Svar: Tackar, du har ju redan synts i bloggen. Det får bli fler gånger. Spelade med din bror i tisdags 😃👍🏼
Janne

#7 - - Jeanette:

Lycka till! Modigt gjort men jag tror att både du och Johanna har krafterna att lyckas.

Svar: Tack, hon är ju redan lyckad 😃😃 Nu får jag satsa också.
Janne

#8 - - Malin:

Sååå roligt och spännande! 👏🏻👏🏻

Svar: Tack Malin 😃😃😃
Janne

#9 - - Malinl73:

Helt övertygad om att det kommer gå galant 👌💪

Svar: Tack, det satsar vi på 😃😃
Janne

#10 - - Peter Bjurling:

Kör hårt Janne, om någon lyckas med detta är det du. Skönt att se att man faktiskt kan bryta och sadla om fastän man har ett bra jobb

Svar: Tack Peter, ibland måste man lämna comfort zonen helt enkelt. 😃
Janne

#11 - - Helt rätt Janne!:

Helt rätt Janne!

Svar: Tack! 😃🙏🏽
Janne

#12 - - Ann-Sofie:

Hej hej!

Härligt att du vågar ändra bana i livet ang jobb. Jag har själv vågat. Det sista gick inte så bra. Men jag ångrar mig inte och nu kan det bara bli bättre! :)

Kram Ann-Sofie

Svar: Tack, våga och vinn 😃😃😃
Janne

Till top