Tävling i shoppen!

Dags för tävling igen! Nu tävlar vi ut 2st presentkort à 300 kronor styck och det är busenkelt att vinna. Klicka in i shoppen och se efter vad du skulle vilja köpa om du hade ett presentkort. Kommentera här på bloggen vad du skulle köpa, gilla inlägget och dela på din Facebook. Shoppen hittar du HÄR ALLA får 10% rabatt på ett köp fram tom söndag 25/2 kl 23:00. Använd kod: BLOGG
Det ni ser ovan är bara ett urval, det finns mer produkter i shoppen. Både presentkortet man vinner och koden gäller på allt, även på rea. Så hur gör du då?
  • Kommentera vad du vill köpa för ditt presentkort här i kommentarsfältet (strunta i belopp)
  • Gilla och dela detta inlägg på din Facebook
  • För extra vinstchans så tagga några vänner när du delar inlägget på din FB.
Tävlingen pågår tom 25/2 kl 23:00 så det är gott om tillfällen att tävla.
 
Lycka till! Och du, om du vill shoppa med rabatten så slå till direkt. Är det du som vinner så krediterera vi ditt köp!
 
 

 
#1 - - Cissi J:

Hej. Jag cyklar eller går till o från jobbet varje dag året runt. Skulle välja en reflexmössa som skulle passa bra det mörka vinterhalvåret så man syns ordentligt för man vill ju leva många år till.
Kram Cissi

Svar: Har du gillat och delat så är du med och har chansen!
Janne

#2 - - Anonym:

Hej hej! Jag skulle önska mig peace halsbandet/ Christina

Svar: Då håller vi tummarna för dig!
Janne

#3 - - Camilla H:

Skulle välja Peace Silver Halsband ❤

Svar: Okej, kul! Har du gillat/delat så är du med 👍🏼
Janne

#4 - - Paola:

Hej! Jag skulle definitivt lägga pengarna på ett reflexbälte. Så smart, och riktigt snyggt! Perfekt för långa promenader i mörker :)

Gillar och har delat här:

https://www.facebook.com/paola.allegrini/posts/10155277084893461

Svar: Härligt Paola, då är du med och tävlar!!
Janne

#5 - - Lo Suter:

Jag skulle köpa Solo Bangle Silver. Den är sjukt snygg! <3

Svar: Har du gillat/delat så kan det bli ditt!
Janne

#6 - - Anonym:

Åh skulle vilja ha en reflex mössa . Men jag har ju ingen facebook så kan ju tyvärr inte vinna😥

Svar: Rackarns, men du kan använda rabatten 👍🏼
Janne

#7 - - Titti skarp:

hoppas vinna det vackra Peace Silver Halsband delar på fb

Svar: Härligt, har du gillat/delat så har du chansen.
Janne

#8 - - Sofia :

Hej, en zebramössa i vuxenstorlek skulle värma skönt på morgonpromenaden i vårsolen.

Svar: Dom är grymma, har du gillat/delat är du med.
Janne

#9 - - Annika Nilsson:

WOW! Reflexmössa med foder i fleecde!
Gillat o delat o taggat på Facebook!

Svar: Härligt, då har du chansen!
Janne

#10 - - Ingrid Gerdin:

armbandet Solo Bangle silver
Gillar och delar på FB <3

Svar: Kanon Ingrid, då är du med 👍🏼
Janne

#11 - - Kristina:

Skulle välja peace Silver halsband, gillat och delat ☺️

Svar: Härligt Kristina, du är med 😃
Janne

#12 - - Anonym:

Jag skulle köpa mig en Rebel Brace Gold 811281 för den är så snygg..

Gillar och delat på fb. Annica beda nilsson

[email protected]

Svar: Kanon Annica, du är med!
Janne

#13 - - Anonym:

Jag skulle köpa en reflexmössa så jag syns när hunden och jag är ute och går kl 5 på morgonen.

Svar: Har du gillat/delat så är du med!
Janne

#14 - - Maria B:

Utan tvekan reflexmössa, har precis börjat komma igång me både träning & viktminskning...9.3 kg sen annandag jul & eftersom vi bor lite utanför stan & gatlysen är reflexer A & O ..så en snygg sån mössa & jag kommer gå mkt tryggare....

Svar: Starkt jobbar Maria, du är med 😃
Janne

#15 - - Maria B:

Utan tvekan reflexmössan - har börjat min resa mot sundare liv & viktnedgång- 9.3 kg sen annandag jul...åh vi bor lite utanför stan och har inga gatlysen....så hoppas på tur med en kram

#16 - - Veronika Norr:

Hej!!
Eftersom jag älskar armband så vill jag gärna ha något av de fina armbanden i shopen.😀

Svar: Har du gillat/delat så har du chansen 😃
Janne

#17 - - Camilla Sandmark:

Hej! Jag är gärna med! Gillar, har delat och jag skulle välja några av de snygga armbanden i läder!

Svar: Kul Camilla, du är med 😃
Janne

#18 - - Malin Svensk Björck :

Jag skulle köpt dessa vackra örhängen 😍, Waverly Ear Gold 732034.
Har gillat inlägget och delat på fb, Malin Svensk Björck.
Ha en härlig vecka!

Svar: Tack Malin, du har chansen 😃😃
Janne

#19 - - Maria Johansson:

Åh jag älskar ju er shop, om jag vann skulle jag önska mig
ARGANMIDAS - CLEAR HYDRATING SHAMPOO & CONDITIONER RESEKIT, det är så bra och perfekt att ta med till gymmet eller på resa. Skoj att du bloggar och så roligt med ditt nya jobb, härligt att våga

Svar: Tack Maria, du är med i tävlingen 😃👍🏼
Janne

#20 - - Anonym:

Hej. Jag vill vinna blå camo mössa för jag fryser så förbaskat om öronen

Svar: Kanon, har du gillat/delat är du med.
Janne

#21 - - Maud Lindberg:

Rock Pink Brace Steel 811251

Svar: Har du gillat och delat är du med Maud 👍🏼
Janne

#22 - - Marianne Grönberg:

Väljer Reflex-ben (fläta) vore perfekt på hundpromenaderna i mörkret.
Gillat o delat 🍀 hoppas på tur

Svar: Härligt, då är du med Marianne :)
Janne

#23 - - Anonym:

Peace silverhalsbandet, till min dotter som tar studenten till sommaren 💞✨ Mycket skoj som händer, det vore vackert på henne ❤
Önskar dig en fin helg,
Stina
[email protected]

Svar: Har du gillat/delat så är du med!
Janne

#24 - - Anonym:

Peace silverhalsbandet, till min dotter som tar studenten till sommaren 💞✨ Mycket skoj som händer, det vore vackert på henne ❤
Önskar dig en fin helg,
Stina
[email protected]

#25 - - Anonym:

Jag skulle köpa dessa Waverly Ear Steel 732033 vackra örhängen som jag fastnade för direkt har inte så många örhängen dom skulle passa som vardags som till fest. . Mvh A-Lena Nilsson
Gillar & delar så klart☺⚘🌿⚘

Svar: Härligt, då är du med! :)
Janne

#26 - - Louise Tibblin:

Jag skulle köpa reflex mössan. Så himla snygg!

Svar: Har du gillat/delat är du med Louise 😃
Janne

#27 - - Annette Gunnesson:

jag önskar om jag vinner att köpa dom nyaste örhängen i webbshopen. Skulle bli jätte glad av att vinna då jag snart fyller år. Hoppas Hoppas på tur. Har delat det på Facebook.

Svar: Då är du med Anette 😃
Janne

#28 - - Madelene Abrahamsson:

En reflexmössa till mina kvällspromenader, viktigt att synas i mörkret. Gillat & Delat 😌Håller tummarna hårt!

Svar: Toppen Madelene, då är du med 😃
Janne

#29 - - Annelie Gniztra:

Åhh vann jagskulle ja köpa Peace silver halsbandet :-)

Svar: Härligt, gilla å dela så är du med.
Janne

Till top