Vinstregn på Mix Megapol

(null)Brukar ni ringa in på radiotävlingar? Jag gjorde alltid det förr och som jag vunnit! Men nu var det länge sedan sist. Plötsligt hör jag på radion att de är tävling på G och frågan är: Vilket år körde Glenn Strömberg över en tuba med en ångvält? Jag trodde inte mina öron! Jag budade hem den för två år sedan i en auktion till förmån för Barncancerfonden.
Vi ville använda förtjänsten från shoppen till att göra gott och vann till slut auktionen med ett bud på 13.250:- Så det kändes som att tävlingen var till för mig, jag ringde in och kom fram. Jag berättade att det var lustigt då tuban i fråga hänger på väggen hemma hos mig och det var 2006 som den blev platt. Så idag var det dags att hämta priset.
Så himla gött, priset var en massage på Flexmassage!
(bild ovan lånad från Flexmassage facebook)
Ser fram mot att bli knådad ordentligt, nu myser jag hemma i soffan med honey. Önskar er en härlig fredagskväll!
Till top