Att leva med en superbloggare behind the scenes

Jag har lovat att det skall komma lite smygbilder och hemligheter från mitt liv med Johanna så nu kör vi!
Det har väl inte undgått någon hur mycket fina bilder Johanna har på sin blogg. Det beror inte bara på att hon är så snygg (visst är hon?) utan också på den enorma mängd bilder hon tar.
 Och i ärlighetens namn så får jag också ta en mängd bilder. Det vanligaste jag får höra är inte "älskling" "darling" eller något annat gulligt. Det jag oftast få höra är "ta en bild till". Mina kompisar tycker att jag tar mycket bilder men de skulle bara veta. Så tänk nu in er i vår resa härnere i fantastiska Ladis. Med snötäckta alper och fantastiska vyer. 
(null)
 
(null)
 
Vi hinner knappt åka innan vi skall knäppa av några bilder.
(null)
Här en bild jag tog i morse, det är bara att inse att Mr Macbook ligger bättre till än mig.
(null)
Men jag älskar henne och vi har så fantastiskt kul ihop, det är härligt att kunna dela livets härligheter tillsammans. 
(null)
 
 
 
#1 - - Anonym:

Vad kul att du börjat blogga Janne :). Kör hårt, kommer gå jättebra!!

Kram Johanna R.

Svar: Tack Johanna!
Nu kör vi
Janne Fors

#2 - - Ann-Sofie:

Ska bli roligt att följa er även från din vinkel! Lycka till med bloggandet :)

Svar: Tack Ann-Sofie :)
Janne Fors

#3 - - Johanna:

Ska blir roligt att följa dig! Lycka till med bloggandet kommer gå bra 🙂

Svar: Tack, uppskattar hejaropen :)
Janne Fors

#4 - - Johanna:

Ska blir roligt att följa dig! Lycka till med bloggandet kommer gå bra 🙂

#5 - - Johanna:

Ska blir roligt att följa dig! Lycka till med bloggandet kommer gå bra 🙂

#6 - - Agda den förste:

Hej Janne. Nu har jag läst dina inlägg och det ska bli kul att följa dig.
Hälsningar Skåne.

Svar: Tack ska du ha, skall köra på. Hälsa Skåne
Janne Fors

#7 - - Camilla:

Hej Janne!
Vad kul att du ska börja att blogga, ska bli jättekul att följa dig.
Kram <3

Svar: Tack Camilla, härligt med pepp :)
Janne Fors

#8 - - Anna:

Hej, Kul att du bloggar! Läste dina inlägg och det blir kul att få följa dig 😊 Lycka till!

Svar: Tack Anna
Skall inte gör er besvikna :)
Janne Fors

#9 - - Johanna Toftby :

Du är grym darling !! Härligt att du också kommer köra!
Kan inte bli annat än succe med två bloggare i samma familj. Haha :)

Love U

Svar: Haha, tack älskling. Med din coachning så vore allt annat otänkbart.
Live U 2
Janne Fors

#10 - - En annan Nina:

Du skriver så gulligt om Johanna så jag blir riktigt rörd faktiskt men så är det nog med gamla tanter som jag. Ska bli kul att följa dig också precis som jag följer Johanna.

Svar: Tack Nina vad snäll du är. Älskar henne, så det blir gärna så <3
Janne Fors

Till top