Kick-Off, business never sleeps

(null)
Jag jobbar som försäljningschef på Nilfisk´s consumer division och ansvarar för att vi finns representerade på de kanaler som vi vill jobba med. Jag är också chef över säljarna i divisionen och ansvarar för att de mår bra, kan prestera och har det material de behöver för lyckas med sina mål. Som de flesta verksamheter så kör vi kickoffer och idag var det dags för första dagen på vår-kickoffen.
(null)
Vi har gått igenom utfall för 2017, vad som gick bra och vad som behöver förbättras. Alla ni som jobbar i försäljningsbolag vet precis vad jag skriver om. Hur ser era kick-offer ut? Vad brukar ni tycka är det viktgaste på dagen eller dagarna?Jag tycker det är viktigt att alla känner sig delaktiga och får göra sig hörda.
(null)
(null)
På eftermiddagen hade vi förläsning med Torbjörn Nilsson, en ikon inom svensk fotboll och en av de största anledningarna till att det gick så bra för blåvitt i Europa i början på 80-talet och som i högsta grad bidrog till vinsten av UEFA-cupen 1982. Jag är ju en renodlad hockeynörd men tycker ändå det var stort att få träffa honom. Han pratade om hur man bygger framgångsrika lag och organisationer. 
På kvällen blev det härlig middag med hela gänget på Universeum. 
(null)
Vi hade hela Universum för oss själva och det gick hett till på de guidade turerna. 
(null)

(null)

(null)
Sjukt coolt att äta middag i akvariet med hajar simmande över sig. 
(null)

(null)

(null)
I morgon kör vi igen, gött gäng och gött häng!
 



#1 - - Malin :

Den var en supergrym kick off! 🌟

Svar: Eller hur Malin?
Du bidrog 😃🙏🏽
Janne Fors

Till top