Tillbaks på gymmet

Har haft en period med lite mycket att göra (läs dålig motivation) så det var skönt att återse de gamla vikterna på gymmet ikväll. Som tur var skulle min yngsta dotter Amanda träna så jag fick äntligen ändan ur vagnen och hängde med. Har inte varit helt i soffläge, vi har åkt både skidor och tagit långa PW´s och framför allt kört Johannas utmaning #squats100dagartoftby men själva skrotlyftandet har kommit på skam.
Det var betydligt mer folk på plats än vad bilderna visar, vill inte fotografera folk som tar i så de spricker. Vi tränar på Nordic Wellness och jag har flera klubbar på bara ett stenkasts avstånd. I kväll var vi på Ullevi, det märks att många vill ta tag i sina nyårslöften. Räknar dock inte in mig i den kategorin då jag normalt sett tränar 3-5ggr per vecka. Vart brukar ni träna någonstans?
 
Beach 2018 är ju bara ca två månader bort då vi åker på kryssning i Karibien, så nu får det vara slut latat!
Ser fram mot skön träningsvärk i morgon!
 
Till top