Grattis Amanda på födelsedagen

Idag fyller min "lilla" Amanda 17 år! Tiden flyger verkligen fram och det är på barnen man märker det mest. Ett år kvar till 18!! Lite si och så med tillstånd att fotografera idag så jag visar upp hennes 10-årsdag istället :)
Cool och sprallig kan jag lova, då firade vi i Alghero och idag firade vi med en frukostdejt på Kafferosten på Linnégatan. Riktigt härligt ställe.
Skönt att sitta ute, fika och prata lite. Märkligt också vad olika saker dom små liven önskar sig nu för tiden, idag stod nya naglar och parfym högst upp på listan så det fick det bli, Johanna fixade den önskade doften och jag gick på nagelsalong haha. Efter några härliga timmar tog Amanda tåget till Lerum för mer födelsdags firande med sin mormor och just nu med kompisar.
Jag älskar dig pluttis <3
Kändes lite som vi firade henne redan igår på det galna fotbollskalaset. Avslutar med en liten bildbomb från fotbollsfesten här i Göteborg.
Kolla ovan, spårvagnar och bussar kom inte fram. Polisen fick gå framför och be folk flytta på sig, har aldrig sett så mycket folk här.
Kvartsfinal på lördag, då blir det nytt firande och om ett år så blir liten stor och Amanda fyller 18 år. Vad hände där?
Till top