Bildbomb från födelsedagsfirandet

Som vi busade runt i Barcelona igår, vi har sällan skrattat så mycket! Jag fick tips om att testa Go Car av en kompis i hockeyn (Tack Jonas!!). Så igår morse efter trevlig födelsdagsfrukost på hotellet kidnappade jag med Johanna och checkade ut en liten gul GoCar. För oss som har en släng extroverthet i oss var det otroligt kul. Bildbomb nedan
Överallt där vi for fram så stannade folk och vinkade, fotade, filmade och skrattade. Under hela resan så guidar bilen oss med historier om det vi passerar, den busvisslar på tjejer på Las Ramblas och varnar för gupp i vägen. Otroligt kul och vi fick sett ställen som vi aldrig sett förut trots att vi varit här massor.
Mer bildbomb :)
Kul att darling gillar lite bus och galenskaper, även om jag tror hon var lite rädd i början så släppte det efter en stund. Efter några timmars rally på gatorna i och runt Barcelona och en härlig lunch nere i hamnen var det dags för presentöppning. Träffade tydligen rätt med paketet.
Kan lova att jag var den enda inne på Louis Vuitton i flippflopps och saltblött hår när jag smög i väg och handlade i förrgår, men det gick bra ändå haha. Sedan var det dags för middag.
Sicken pudding hon är min darling, lite värre med min hockeyfrilla men man får göra det bästa av situationen och maskera frillan med kostym :)
Middagen var fantastisk, kommer mer tips om det längre fram.I love you honey, du är min pusselbit och ögonsten <3
Idag har vi tagit det väldigt lugnt och stilla, skönt med en soft dag här i pulserande Barcelona.
Snart sätter vi fart igen, hej så länge!
#1 - - Anonym:

Jamen herregud hvor jeg lo så tårerne løb da jeg på insta så enten din eller Johannas story. Den hvor du kører rundt og rundt i rundkørslen 😂😂😂😂 - nu vil jeg bare til Barcelona og prøve den lille gule 😂
Ha en fortsat god ferie
Zita

#2 - - Anonym:

Jamen herregud hvor jeg lo så tårerne løb da jeg på insta så enten din eller Johannas story. Den hvor du kører rundt og rundt i rundkørslen 😂😂😂😂 - nu vil jeg bare til Barcelona og prøve den lille gule 😂
Ha en fortsat god ferie
Zita

Svar: Haha, fantastiskt kul Zita!
Lova att du testar 😎👍🏼
Janne

#3 - - SILVIA:

Ser görsköj ut!!! Vill också köra Gocar!

Svar: Så klart du skall Silvia 😎😂
Janne

#4 - - Helena:

Verkar vara ett härligt sätt att uppleva Barcelona på,får man kanske testa på någon gång. Ha en fortsatt härlig vistelse i Barcelona.

Svar: Tack Helena
Lova att testa, du kommer älska det 😃
Janne

#5 - - Anonym:

Så snyggt par!

Svar: Tack för det 😍
Janne

#6 - - Maria:

Härligt ni har det 🙂 och din frilla är det absolut inget fel på, görfint ju 😀👍

Svar: Tack, vi har det grymt Maria!
Å frillan behöver lite sax tror jag 😂
Janne

#7 - - Maria:

Så roligt att följa er både på era resor. Gladare och snyggare par får man leta efter ; )
Sluta aldrig vara så härliga som ni är!!

Svar: Tack Maria
Vad glada vi blir, lovar att vi fortsätter med våra galenskaper 😉
Janne

Till top