Fördomar om en bloggares vardag

 
Jag vet att många har lite fördomar om hur det är att vara bloggare, och de stämmer! Haha, i alla fall idag. Jag håller på att avsluta min anställning som försäljningschef på Nilfisk och jobbar därför ca 40% under tiden Nilfisk rekryterar och jag drar igång min egen verksamhet. Idag är det en av 60% dagarna, dvs jag jobbar med annat än Nilfisk. Dagen började med en sovmorgon innan det var dags för en halvtidig morgon PW.
Riktigt bitigt i vinden idag så jag var välkyld när jag kom hem. Det fick bli en låååång varm dusch för att tina upp kroppen igen. Efter dusch så blev det brunch runt 10:30 innan jag fick köra en timma försäljningschefsjobb (måste jag erkänna) fasten jag är på min tid. Man kan inte vara rigid kring detta, jag vill att businessen skall gå bra även om jag är på väg bort. Därefter körde jag genom alla beställningar i shoppen (ni hittar den HÄR). Snabbt posta alla brev och paket på väg till Osteopaten.
Kul att ni gillar vår produkter där, det kommer större utbud när vi kommer hem från Florida. Som sagt, var på väg till Tommy för att bli knäckt och bruten igen.
När jag kom in i Tommy´s behandlingsrum så fick jag mig en liten bassning. Förra veckan sa jag att han hade ett SM-guld med Frölunda... Han har TVÅ!!
Lite pojkaktigt imponerad är jag får jag erkänna! Vi fortsatte jobbet som vi startade i förra veckan, framförallt höfter och ländrygg som bråkar med mig pga hockeyn. Kan inte med bästa vilja säga att själva behandlingen är skön men nu känner jag verkligen skillnad. Tommy´s sida hittar du HÄR. Vi startade behandlingen 10 minuter tidigare för jag hade ytterligare en tid att passa, nu var det dags för ansiktsbehandling.
Jag fick en 80-minuters ansiktsbehandling av Johanna i julklapp och idag var det dags. GRABBAR!! Gör detta, kan vara bland de skönaste behandlingar jag fått. Kan hända det kändes extra bra med tanke jag precis innan var hos Tommy haha. Carolin gjorde ett fantastiskt jobb och jag har aldrig känt mig så avslappnad.
Säger det igen, rekommenderar detta för ALLA. Nu får vi se hur jag ser ut, kanske jag får visa leg på bolaget igen? Vem vet? På väg hem från behandlingen träffade jag min goe vän Henrik vilket var riktigt kul. Hann också in på systemet (innan jag måste visa leg) och handlade några amerikanska öl för att komma i stämning inför resan nästa vecka. Slutligen i kväll skall vi på galapremiär på The Concept Club. Som sagt, en riktig bloggardag. Måste säga att jag älskar min nya karriär. (lätt ironisk när jag beskriver dagen för er som inte genomskådar det, inte på att den varit fantastisk utan att det inte är en vanlig dag)
Mer om invigningen kommer i nästa inlägg.
Puss och kram från en välknådad Janne
Janne Ansiktsbehandling, Skinhudkliniken, TheConceptClub, enbloggaresvardag, osteopat, tingets Permalink2
#1 - - Malinl73:

Jag får väl hålla ställningarna medan du får ansiktsbehandlingar 🤣

Svar: Hahaha, tack gör gärna det Malin :)
Janne

#2 - - Malinl73:

Det vet du att jag gör 👍

Svar: Perfekt! :)
Janne

Till top