Kontorsstädning

När jag slutade på Nilfisk lovade jag att jag skulle komma tillbaks första dagen med dåligt väder och tömma mitt kontor... Det har fortfarande inte varit dåligt väder så idag fick jag åka dit ändå. Helt galet så fint vi haft det hela maj. (null)
Otroligt hur mycket man samlar på sig när man har samma kontor i många år. Blev alldels vimsig så jag tog en paus och körde lite hockey.
Faktiskt det sista ispasset innan turneringen i USA så det var riktigt skönt att få sig en riktig genomkörare. Men rasten varade bara i ett par timmar sen var det bara åka tillbaks och fortsätta städa. Jag gick med skräp minst 10 vändor till containern och fick också med mig två lådor med grejer hem. Foton, böcker, visitkortspärmar mm vill man inte slänga. Nu så är det äntligen gjort så nu är det fullt upp med förberedelser inför en liten tripp jag skall följa med honey på nu på torsdag. Mer om det längre fram.
Glöm inte dricka mycket i hettan!! 32 grader när jag körde hem från Nilfisk.

Till top