Morgonstund har guld i mund

En bra start på dagen är en snabb PW i strålande sol. Nu kan man inte alltid välja väder, eller ja i Göteborg kanske man kan för ni vet väl? Solen skiner ALLTID i Göteborg! Det var en krispig morgon i morse och det var riktigt halt ute. Tur att jag nu ställt undan motorcykel för säsongen för det hade varit lätt att gå om kull i halkan.
Slottskogen är magisk så här års, så vacker och så mycket frisk luft. Härligt att ha naturen mitt i stan.
Dagen idag är full av jobb och aktiviteter. Lunchhockey såklart och sedan ett besök jag behöver göra. Efter det har jag en superintressant inbjudan men som kan bli svår att hinna till. Missar jag den så blir reservplanen att kolla CHL-matchen mellan Indians och Lugano. Ingen dålig reservplan så då fattar ni hur bra eventet är som jag skall försöka prioritera.
Carpe diem mina vänner
Janne CHL, FrostHalka, Morgonstund, PW, Slottskogen, solenskineralltidigöteborg Permalink0
Till top