AW på Kramérs

I fredags var det AW på Kramérs Event och en AW där är inte som andra AW´s! Vi började med att byta om till crosskläder och lyssnade på Mattias som drog en liten säkerhetsinfo innan vi kastade oss ut på banan.
Vi var 12st taggade förare som bara ville ut på banan. Kul med en sån utveckling jag själv upplevt de sista veckorna. Från att jag varit småförsiktig och väldigt mjuk på gasen till att ladda fullt in i svängar, hoppa över hopp och försöka mig på att trängas i kurvorna. Hehe, hornen börjar komma ut.
Har, kanske som tur är, ingen bild på oss eller hojarna efter körningen. Vi badade i lera men leendena gick från öra til öra! Att köra cross i 1,5 timmar direkt efter att ha kört ett lika långt ispass i Frölundaborg var ingen lek. Men kroppen klarar mer än vad man tror så med en öl i handen så tog vi en go dusch. Sedan åkte grillen fram och det DJ:ades med vinyl hela kvällen. Det blir lite extra gött då! Under kvällen blev det mycket snack om resorna gänget gör till Stryn varje sommar, det är den resan som är själva anledningen till att jag tar körkort.
Här kommer två sköna kollage med bilder som jag lånat från Kramérs FB sida. (null)
(null)
En sån kväll det blev. Som extra bonus för min egen del så träffade jag flera gamla kompisar som jag inte träffat på många år. Fredde, Figge, Mange, Markus m.fl. Så himla kul att träffa er. Även några av de grymma körskolelärarna jag kört för var där, Armin och André, gött att se er igen även om det bara är någon vecka sen sist. Det kommer bli fler AW´s här, häng med här inne så skall vi se om jag kan ge några chansen att få hänga med hit ut. En upplevelse man sent kommer glömma kan jag lova!
Ride on
 

 
 
Janne, Tips AW, BraFest, Grillatärgodast, Kramérs, Stenkullen, StrynPreParty, elcross Permalink0
Till top