Bokmässa och föreläsning med Johanna

Tvära kast idag, efter teoriprovet bar det av till Svenska mässan för att titta på darling när hon blev intervjuvad på scenen på bokmässan.
Hennes fantastiska förläggare Annika Bladh intervjuvade henne (ni kan se nästan hela intervjuven på min Facebook).
Så grymt jobbat älskling, jag är riktigt stolt över dig! Här tog jag en bild i smyg när hon mickade upp sig.
Kul att så många satt och lyssnade. Efter intervjuvern så bjöd Annika på en god lunch i författarloungen och där träffade vi på många härliga männsikor. Helena som var med på Johannas release och även Anna Benson som lyfter fram sin väldigt viktiga bok Blå kokboken.
Kul att träffa dig igen Anna! 
Nu landar jag en snabbis hemma innan det är dags för middag och premiär för showen Rolandz på Rondo. Laddar så klart telefonen så jag kan smygstreama hockeyn under middagen :)
Hasta la vista baby!
Till top