Dagen D närmar sig, tio dagar kvar.

Snart dags att poppa iväg en kork, lurar på om det inte vore på sin plats med en sabrering. Johanna laddar upp för fullt och  skriver en massa om födelsedagar och annat, jag har en lite mer tillbakalutad approach till detta men det kommer bli kul att fira med familjen.
Alldeles oavsett vilken inställning man har til födelsedagar är det nu tio dagar kvar till det smäller och vad som händer då får vi se, jag har nämligen ingen aning!
Dagen idag har varit fullmatad med MC-körning, jag har varit igång från 07:00 till 18:30. Det känns måste jag säga men fasen va kul det är och man märker verkligen skillnad.
Ha en fin kväll, i morgon är det match två i SHL, Brynäs står på menyn,
 
Janne 2018, EttJäklaTjöt, Göttmos, MC, Skumpa, SyndAttDetInteÄrMatch Permalink1
#1 - - Sussie:

Gjorde mitt i juli🎉🍸🍷 Kalasade med familjen, härligt!!!
Dagen 50 är lite märklig men ändå fantastisk, man är som ett moget vin, blir bara bättre och bättre när den lagras och när den öppnas så njuter man av den.
50 är det nya 40....😁
Välkommen in i gänget!

Svar: Haha, tackar och grattis i efterskott Sussie 🙌🏼🎁
Janne

Till top