Kvällspass på gymmet

Skönt att starta kvällen med ett gött pass på Nordic Wellness, idag var det dags för rygg/biceps så det var bara att köra igång. Jag laddade på med smala latsdrag med v-handtag efter uppvärmningen på cykeln.
Sög till gött, har suttit och spänt mig en hel del idag då jag går en intensivkurs för A-körkort. Efter de smala dragen var det dags för breda, vilken variant är din favorit?
Efter det blev det rodd i hiss, bicepscurl, hammercurl, rotatorcuf mm mm. Det var mycket folk på gymmet idag men det var ändå inte trångt, skönt när man inte behöver vänta.
Har kört en dryg månad nu efter det långa uppehållet och kroppen svarar bättre på träningen än på länge. Riktigt skönt. I morgon kör jag fyra gånger 150-minuterspass så jag tar kanske träningsledigt på kvällen, vi får se hehe. Extra kul att springa på stjärnadvokaten Lasse Salkola på väg till gymmet, han var på väg hem från långa förhandlingar påTingsrätten som ligger alldeles bredvid. Tidigare idag var det mycket MC-åka, nu börjar det funka riktigt bra.
Hoppas att ni fått till er träning idag, livet känns så mycket härligare då. Speciellt en dag som denna när solen som vanligt sken i Göteborg och termometern toppade på 27 grader. Wow så härligt! Nu blir det sen middag och plugg av teori samt av STCC. Mer om det till helgen.
Ciao tutti!
#1 - - Malinl73:

Har absolut fått till ett träningspass dock betydligt tidigare 🤩 Lycka till med körandet 🏍

Svar: Tack Malin, såg att du var igång tidigt! Då hoppade jag upp på hojen :)
Janne

Till top