Mellodags igen

Ikväll drar Melodifestivalscirkusen igång igen och jag slänger in en throwback från 2015 när vi fick vara en del av Magnus Carlssons team. En sån kul upplevelse det var.Bra pass jag hade va? All access och ansvarig för sociala medier. Grymt kul, tack Daniel och Hanna för att ni fixade så bra!
Johanna var den av oss som jobbade hårdast, hon fixade hår på hela gänget. G-son låg bakom  låten tillsammans med Lina Eriksson och vi hade riktigt kul backstage. Här tillsammans med Maria, fru G-so :) 
Vi har haft förmånen att vara med lite bakom flera gånger och jag vet hur kul alla kommer ha ikväll.
Ikväll tävlar G:son med inte bara en eller två eller tre låtar. Han har FYRA låtar med, galet effektiv och suverän låtskrivare! Johanna tipsar om lite mellomys på sin blogg, du hittar den HÄR. Jag laddar upp med hockey innan så klart. Frölunda möter HV borta och det kommer bli en tuff match, men på bortaplan har vi varit grymt starka det sista så jag tror som vanligt på seger.
Ha en härlig lördag!
Fest, Janne 2019, Backstage, Frölunda, G:son, HV, Mello2019, Melodifestival, heldmgmt Permalink0
Till top