Pang och jubel föreställning i Scandinavium

Ett flertal av dessa bilder är lånade av Frölunda Indians instagram. Wow en sån match!! En veritabel urladdning som jag sällan skådat.
Här står jag innan match och har en go magkänsla utan egentligen ana vad som komma skulle!
Frölunda fullständigt krossade Skellefteå och gjorde fem mål i första perioden. Jag har aldrig varit med om något liknande. En sån fin start på Niklas Brinks femtioårsdag! Han är speaker i Scandinavium och startade sitt firande med att få ta emot matchtröja av Joel Lundqvist. Träffade honom i periodpausen och fick chans att gratta personligen också. Träffade galet massa kompisar idag, en av många fördelar med hockey i Scandinavium. Nätverket man har där är fantastiskt.
Alltid lika gott att knalla hem med ett grönt Scandinavium bakom sig, det är signalen för seger. Nu sitter jag på X2000 upp till Skövde för middag och mello, kan hända jag tjyvkollar på reprisen från dagens match. Det bästa jag sett på länge!!
Heads up mina vänner!
Janne, Sport/Träning Kross, PåGTillSkövde, SHL, SJTåg, Scandinaviumlysergrönt, SegerÄrAlltSomRäknas, StackarsSAIK, X2000, storseger Permalink2
#1 - - Ulrika Hultberg :

Jag såg matchen på teve. Det var en mycket bra match. Heja Frölunda. Ha en trevlig kväll.



#2 - - Pernilla Andersson:

Jag och min make var där och kollade, vilket tryck ddt var på läktaren.
Alltså Frölunda klacken och fansen är så mäktiga att se på plats.. älskar det ✌✌

Svar: Härligt, stämningen och känslan på hockey är oslagbar!
Janne

Till top