Business and winter

Innehåller annonslänk till Ellos
Kan inte få nog av det vackra vintervädret vi har här i Göteborg just nu. Jag vet att detta är vardagsmat  för alla er som bor norrut men här är det unikt. Visst är det vackert?
Idag har jag haft möte med ett väldigt intressant företag som jag hoppas att det kan bli ett samarbete med framöver. Visst är det härligt när man efter ett möte känner sig fylld av energi istället för tömd? För mig har det utkristalliserat sig som den viktigaste känslan inför en uppgift. Man skall gå in för det med full fart och glädje och komma ut med ännu mer fart och glädje efteråt. Man kan vara helt slut och tröttkörd men ändå glad och fylld med ny energi. 
Rocken jag har på mig är från Esprit och jag såg att den fanns på rea på Ellos just nu, 30% rabatt. Ni hittar den HÄR  Fanns också massor av andra fynd så missa inte att klicka runt.
Ni får ursäkta selfieracet här i inlägget men det var ett sånt alldeles fantastiskt ljus när jag gick hem så jag kunde inte riktigt låta bli att fota. Det är väl en av de sidor som kännetecknar oss som verkar inom sociala medier, en utpräglad exihibitionism helt enkelt haha. Eller som Johan Rylander på GP brukar skriva: #flerselfiesänreportage Veckan kommer fortsätta med mycket hockeyträningar, båtmässa och kanske lite mello. Nu närmast vankas det fullkontaktshockey ikväll, får leta fram axelskydden helt enkelt.
Heads Up!
Janne, Jobb 2019, BlizEyewear, Ellos, Energifylld, Esprit, Göteborg, NyKlippt, NyttÅrNyaInsatser, Trädgårdsföreningen, VinterIGöteborg, solenskineralltidigöteborg Permalink0
Till top