Firar fyra år <3

 
Idag firar vi fyra år som förlovade. Och vi gör det i strålande solsken här hemma i Göteborg. Vi tog en tidig sväng på stan och tog en god öl i solen.
Men som vanligt när man är ute med sin superbloggare så skall det fotograferas en masse :)
Efter fotostoppet knallade vi in på Le Pain Francais och tog lite gott. Johanna skulle jobba en stund och jag passade på att träffa alla mina kompisar i Scandinavium. Matchen i sig finns det just inget att säga om annat än att jag är helt säker på att vår kväll blir bättre än spelet på isen.  (null)
Love you honey, nu ser jag fram mot vår kväll! ❤️
Familj, Janne 2018, 4år, Förlovningsdag, Göteborg, LePainFrancais, RayBanWayfarer, solenskineralltidigöteborg Permalink5
#1 - - Anonym:

Grattis till er💍🍾 Jag o min sambo har vår andra förlovningsdag idag. Vart ihop 13 år, första förlovningen bröt vi, sen tog jag en lgh ett år. Nu e vi tillbaks igen för 2 år sen o väljer att satsa på varann igen så idag förlovade vi oss igen 💞

Svar: Bra jobbat, lycka till!
Janne

#2 - - Anonym:

4 år! Du följer många traditioner men inte alla..

Svar: Det är sant det
Janne

#3 - - Cissi:

Grattis! Ni är så fina ihop! ❤️
Fortsatt lycka till på er väg tillsammans 🌟

Svar: Tack Cissi, härligt :)
Janne

#4 - - Anonym:

Grattis och länge leve kärleken💖

Svar: Tack, det gör den :)
Janne

#5 - - Anonym:

Länge leve kärleken 💖

Svar: Så sant som det är sagt <3
Janne

Till top