Nu övar vi guldfirande på Götaplatsen

I det som vanligt strålande solskenet här i Göteborg så stod Frölundas buss uppe vid Götaplatsen, det såg nästan ut som om man övade för Guldfirandet! Som absolut tidigast blir det 27/4 då den fjärde finalmatchen i SHL spelas. Jag tror den matchserien kommer spelas mellan Frölunda och Luleå. Stackars lappar :)
Visst ser det vackert ut med både Poseidon och bussen i det strålande solskenet? Jag tror som vanligt på seger men vi har ju några matcher kvar tills dess. Jag själv kommer få streama kvartsfinalsserien mot Malmö i USA. Första matchen kommer jag och Johanna se på flyget till Miami.
Hela stan bubblade av vårkänslor idag, uteserveringsbyggarna har bråda dagar kan jag lova.
Utanför Farellis hade det gått lite vilt till vid monteringen så det behövs lite nytt glas. Hela solsidan på Avenyn hade fullt pådrag med byggarbete.
Fick knalla in till Telenor också för att kolla upp mitt abonnemang nu när vi skall ut och resa. Florida funkar som hemma men däremot i Dubai blir det dyrt. Skall man streama hockey där får man fasen dejta en oljeshejk för att kunna betala räkningen tror jag haha. Johanna är uppe i Stockholm och fotar bokomslag hemma hos Magnus & Mats till hennes nya bok, det kommer ni kunna kika på inne hos henne snart. Nu är det nedräkning inför Florida, take off om fyra dagar!
Njut av solen och missa inte att deklarera!
#skatteåterbäring
Janne, Sport/Träning BlizEyewear, Farellis, FrölundaIndians, Götaplatsen, KomIhågVartNiSågDetFörst, SHL, VägenTillGötaplatsen, framåttillsammans, poseidon, solenskineralltidigöteborg Permalink0
Till top