Reunion med Jeff, brorsan & kusinen

Gött gäng på väg ut till havs på denna  bild. Detta var min brors 50-års present till mig, en resa med gänget ner till hans lägenhet på Teneriffa och ut och fiska BIG GAME! Alla är från Sverige förutom Jeff som är en belgare bosatt på Teneriffa, och han kom till Göteborg igår för att hälsa på. Jag tog ned gänget till the Barn, ett av mina favorit ställen här i stan och det blev succé!
Ja..... allt utom bilderna då, inredningen är en lada från Vara ooch menyn är grym. Servicen är dessutom extra bra så har ni inte varit här så åk hit. Jeff vill öppna ett liknande ställe nere på Playa De Las Americas så dyker det upp där så vet ni varför. Kul att träffas igen, det var min bror Mats, min kusin Tomas och jag och bonusen Jeff. Vi fick snackat igen vad som hänt sen sist och dessutom pratat lite hockey då jeff skall kolla in sin första match nu på lördag. Lucky basterd! Så här gött hade vi det på Teneriffa :)
Just nu fångar dom tonfisk där nere på flera hundra kilo. När vi hade ute krokarna var det inte lika storväxt men vi hade en fantastisk dag till sjöss och en grym vecka på ön i Mats lägenhet. Kul att hinna träffas ikväll, på lördag morgon så åker vi iväg Johanna och jag så det var bra timing. Hoppas torsdagskvällen är bra för er. Vill ni fynda med 70% rabatt på kläder, inredning och elektronik så kolla in inlägget HÄR!
Ha en skön kväll!
Till top