Way Out West

Morgonens PW gick upp till Slottskogen för att njuta av solen, frisk luft och ett gött tempo. Nu pågår de sista förberedelserna inför Way Out West. Fullt pådrag och härligt väder (i alla fall idag).
Vi skall dit ikväll på ett event och kanske kolla lite på Arctic Monkeys eller nått av de andra numrena. Dagens PW var riktigt skön och höll ett bra tempo.
Nu jobbar jag med förberedelser inför bokutskicket och även ett event jag skall medverka i på lördag tillsammans med Bauhaus: Henke & Zucca Summer Classic Kommer bli magiskt för en hockeynörd som jag!
#1 - - Sussie:

Härligt med pw, I love it!!!
Vilken app har du för att kolla vad du förbränt, steg mm?
Har runkeeper, vill testa en ny😀

Svar: Hej Sussie
Visst är det gött?! Jag använder Map My Ride, funkar bra tycker jag :)
Janne

Till top