Viktig vecka och stora beslut

Denna vecka är full av speciella händelser och beslut som skall fattas. Hur tacklar ni en sådan vecka? Jag har haft möten, gått PW och unnat mig en god pasta lunch. Det känns viktigt att gå igenom alternativen och se vad de kan innebära. Vidare så fortsätter det viktiga jobbet med insamlingen till Movember, nu är vi inne i ett skarpt läge och jag kan redan nu hinta om att jag inom kort kommer auktionera ut 10st biljetter till Rolandz i samarbete med 2Entertain där ALLA intäkter kommer gå till insamlingen. Så vet ni med er om att ni är ett gäng som vill kolla in denna hysteriskt roliga show så häng med här inne.
Kan lova att jag skrattade så jag tjöt stora delar av showen. Jag har också diskuterat med en kompis om vi skall auktionera ut en signerad hockeyklubba till förmån för Movember. Avslöjer inte än vem NHL-stjärnan är men han drog ner stora rubriker förra säsongen. Önskar er en skön måndagskväll, tankesmedjan här i Göteborg fortsätter på högtryck.
Carpe diem!
#1 - - Maria i Kalmar:

Stilig kille i början på inlägget 😀👍

Svar: Tackar :)
Janne

Till top