MC kortet närmare än någonsin

Nu är det nära! Teorin avklarad och uppkörningstid bokad, är så sjukt taggad. Är så nöjd med att jag hann få en uppkörning innan de stänger igen butiken för året. Har även märkt att jag kör bil lite annorlunda nu än förr. Jag är mer uppmärksam, duktigare med blinkers och faktiskt också lite mindre italiensk... Blir helt enkelt inte lika irriterad när det står kvar bussar i korsningen eller när folk sitter och sover när det slår om till grönt. Vem hade kunnat ana att ett MC-kort skulle få dessa effekterna? Har du tagit MC-kort? Vad skall man tänka på under uppkörningen?
Nu är jag på väg upp till Falun för lite boksignering tillsammans med Honey. Boken säljer så det knakar, sjukt stolt över henne <3 Ni kan beställa ett signerat ex hos Adlibris via länken HÄR.
Kram från oss på tåget!
Janne Adlibris, Boksignering, Falun, HarleyDavidson, Kramérs, Körkort, MC, TÅG Permalink1
#1 - - Maria B:

Välkomna upp till vår småstad Falun, hoppas Ni kommer gilla vår lilla stad...

Svar: Tack Maria, det tror jag vi skall göra :)
Janne

Till top