Äntligen måndag

En sån skön och solig start på denna vecka! Älskar måndagar och att starta en ny vecka. Finns de runt om kring mig som babblar om högtidsdagar och sånt kommande helg men det lägger jag inget fokus på, hehe. Avslutade söndagen med ett skönt ispass ute på Hisingen, blir våra kommande hoods när vi väl flyttat in i Karlatornet.
Blir nog sjukt coolt när det väl blir dags i mitten av mars 2021.
Vi tog en vända i lagom tempo idag, det blir ett gympass också och dessutom Risk 1 utbildning hos Kramérs trafikskola. På torsdag skriver jag teorin och därefter bokar jag uppkörningen. Hoppas att jag hinner få en tid i år, vore kul att sätta ett MC-körkort så snabbt. I morgon fyller jag på hjärnan med klokheter på Hjärntilskott, alltid grymt bra. Nu ska jag jobba vidare framför skärmen, hoppas att ni alla njuter av solen. För ni vet väl? Solen skiner ALLTID i Göteborg :)
Carpe diem
Janne Göteborg, Hockey, Karlatornet, PW, hjärntillskott, solenskineralltidigöteborg, ÄlskaMåndagar Permalink1
#1 - - Anonym:

Lycka till med motorcykel kortet.
Ska också försöka mig på det nästa år.

Svar: Kul, var just på Risk 1 utbildning så nu är det nära. Lycka till!!
Janne

Till top