Högt flygande planer

Vem har inte velat susa fram ljudlöst högt uppe i luften och se allt spännande som händer låååångt där nere på marken? Jag och Johanna gjorde det för ett tag sedan i samband med att jag vann en tävling som Karlatornet hade ordnat. Sjukt coolt kan jag lova! Vi flög upp på den höjd som takbaren på Karltornet kommer vara och njöt av utsikten. Såg nästan till Danmark! (varför man nu skulle vilja göra det hehe)
Viktigt att hålla ordning på alla tåtar. Jag fick lära mig lite hur man riggar, kan vara bra att kunna. Och efter ett intressant och kul lunchmöte med Per idag så kommer jag hjälpa till lite med ballonger i framtiden, inte som pilot men väl som en hjälpande hand för de som vill synas högt uppe i luften med sitt varumärke. Tänka att synas och bli fotograferad med sin logotyp av hundratusentals människor, där snackar vi en grym ROI på investerade kronor. Du kan kolla in några Youtube klipp nedan:
Och de som flyger har det så här gött!
Gött häng i luften, blivande grannar, toppmäklare och tv-kändisar på denna tur. Så sitter du på en utmaning och vill synas med ditt varumärke så är jag bara ett samtal bort. Det skulle t.ex. kunna se ut så här:
Cruise on my friends!
Business, Janne #2018, #Luftballong, HögtFlygandePlaner, Karlatornet, Marknadsföring, Pilot, Reklampelare Permalink0
Till top