Movemberchecken överlämnad

(null)
Igår var det dags för Frölunda Indians att lämna över resultatet av årets insamling till Movember. Min insamling som jag drivit tillsammans med er de senaste sex år går upp i deras. I år så nådde vi i vårt gäng 46.101 kronor! (null)

Den nästa största enskilda insamlingen för Movember i Sverige i år så var stolta över er generositet! Att dessutom få ta emot checken från årets Göteborgare Joel lundqvist gjorde ju bara saken ännu bättre! (null)
Jag fick äran att tillsammans med Movember Europas chef Michael Fischer kliva ut på isen i Scandinavium innan matchen mot Luleå för att ta emot checken. 382.213 kronor!! Ett fantastiskt belopp som kommer göra skillnad för mäns hälsa i Sverige och i världen. Det känns bra i själen att kunna hjälpa till och göra gott. Ni är många som deltagit i Movembertravet och gemensamt bidragit till denna härliga summa. skulle gärna räkna upp namn men listan skulle bli lång. Så jag säger bara TACK!! Sen att man får chansen att glänsa i mustasch gör inte saken sämre. Nu är insamlingen pausad för i år men vi kör igen efter sommaren. Gå gärna in och gilla min insamlingssida på Facebook så får du en heads up när vi drar igång igen. Du hittar den HÄR 
Att det gick vägen i matchen mot Luleå gjorde inte kvällen sämre.
Tack för era insatser!


Till top