Idag fyller hon år

Idag är det Ida´s dag! Min första lilla tjej fyller 27 år, hur kan det ens vara möjligt. Tycker detta var alldeles nyss.
Nu håller vi fokus på Ida och inte min sjukt stora tröja. Förstfödd och mina föräldrars första barnbarn, en sån märklig men underbara känsla det var att hålla dig <3 Alltid full av liv och bus, glad i att vara ute i smultronland och smaska i sig lite goda bär.
Du gillade som alla barn också kalas och att äta tårta, det kan vi se här :)
Du var heller inte främmande för att kalasa hårt och det kunde ju lätt få till följd att du blev lite trött och inte alltid hann till sängen.
Jag hoppas att du får en helt underbar dag och att vi ses snart så vi kan fira tillsammans. Jag älskade dig då, jag älskar dig nu och för alltid min stora tjej!
Hipp hipp hurraaaaaaaaaa <3
#1 - - Barbro:

grattis o ha en bra dag!

Svar: Tack :)
Janne

Till top