Välkommen till världen

Den 4:e juni så kom han så äntligen.... Erik och Malins son! Ett litet mirakel som man nästan inte kan förstå. Och med den alldeles märkliga konsekvensen att jag blivit farfar... How did that happen? Men oj så häftigt, kolla här:
Här tillsammans med faster Ida, faster.... märkligt att mina döttrar blivit fastrar alltså :)
Så himla söta, tror jag svimmar nästan. Idag så lämnade Fors junior BB och så här fin var han i sin nya bilstol.
51,5 cm lång och 3.340 kg tung liten kärleksbomb.
Vi skulle allra helst vilja kasta oss i bilen och åka upp och hälsa på direkt men jag har en efterhängsen hosta som jag absolut inte vill dela med mig av. Hoppas att den släpper i helgen och att det blir ett besök i nästa vecka. Både jag och Johanna skall vara i Stockholm i affärer så det skulle passa bra. Lillfaster Amanda är också sugen att åka upp nästa vecka så vi får se hur vi får till det. Ett bättre sätt att fira Sveriges nationaldag än att få hem sitt barn kan det väl knappast finnas.
Grattis Sverige på nationaldagen och extra STORT grattis till Erik, Malin & Junior!
Heja Sverige!
Familj, Janne 2019, BebisLycka, FamiljeLycka, Farfar, ForsJunior, HejaSverige, Kronprins, Nationaldag, NewBorn, Nyfödd Permalink2
#1 - - Ulrika Hultberg:

Grattis Janne!
Att du har blivit farfar. Du ska vara glad och stolt.
Kram Ulrika

Svar: Tack!
Janne

#2 - - Malin:

Grattis igen Janne!!
Vilken söt gosse...
Kram Malin

Svar: Tack Malin :)
Janne

Till top