Motorcykel mot cancer

Hatar ni cancer och ohälsa? Om ni svarar ja på denna frågan så hjälp mig att samla in pengar till Movember. Alla pengar går till forskningen kring mäns hälsa. I år kommer jag samla in pengar i två omgångar, först i The Destinguished Gentlemans Ride och sedan direkt i Movember. Min första insamling hittar ni HÄR. Så här snygga kommer vi vara i Göteborg den 29:e september.
Är det någon som vill sitta bakom? Lägg en fin donation så får ni sitta bak på hojjen (även om platsen är lite trång hehe), just nu är vi drygt 200st anmälda i karavan som kommer åka igenom Göteborg på min födelsdag och det vore en fin present om just du ville bidra med en liten slant. Pengarna går raka vägen in till Movember.
Stort tack till CEC som lånar ut en Husqvarna Vitpilen 701 till mig så jag kan åka med stil i karavanen. Ni hittar deras facebook-sida HÄR
Så putta nu in några kronor i kampen mot cancer och följ min insamling HÄR
Tack för er insats!!
Janne, Välgörenhet 2019, CEC, FuckCancer, HusqvarnaVitpilen701, MakeADifference, Movember, TheDistinguishedGentleman´sRide Permalink0
Till top