Antikroppar Corona- Check!

Testbild
Idag testade jag mig positiv för antikroppar mot Covid-19! Väntat resultat men skönt att få det bekräftat efter att ha haft konstaterad Corona. Det kan du läsa om HÄR  Vi kommer ändå uppföra oss ansvarsfullt och hålla avstånd såklart men skönt att kunna slappna av lite. Nu blir det fokus på att njuta av sommar-Sverige! (null)
Håll er friska nu i sommar!


#1 - - Maria i Kalmar :

Härligt 😊 önskar jag med kunde testat positivt för antikroppar. Har inte varit sjuk, vad jag vet...var en vecka jag var väldigt flåsig och tungandad 🤷 sonen var förkyld...tror vi 🙄 jag tillhör riskgrupper så det hade varit skönt om man ändå haft en väldigt lindrig form av Covid-19.
Men härligt ni är friska och pigga igen 😊👍🏻

Svar: Tack Maria. Håller tummarna för att det var en lindrig form du hade och att du fått antikroppar!
Janne

Till top