Saknar redan livet i utförsbacke

Utan skidor på fötterna och snö över allt så känns livet lite svartvitt, inte sant? Nu tycker jag i och för sig att denna bild blev lite cool haha. Nu har vi varit hemma i tre dagar och jag planerar redan flera nya resor både till Sälen och till Åre och förhoppningsvis även till Österrike. Johanna skakar lite på huvudet åt mig men hon är sugen hon också! Vilken är din favorit vinterort?
Vem vill inte ha det så här? Här kommer några sköna bilder från våra sista dagar i Sälen förra veckan. Ovan är vi på transporten mellan Lindvallen och Högis. Magiskt vinterlandskap med snötyngda granar i alla former.
Framme där så körde vi några åk innan vi unnade oss ett par öl på Jack´s BBQ Shack! Solen stekte och benen värkte efter många åk, oslagbar känsla kan jag lova.
Efter det grillade vi hemma hos våra vänner Fredrik och Linda. Så kul att hänga lite med dessa goda vänner.
Mästerkockar med egengjorda burgare med hemligt recept. Så jäkla goda! Dagen blev ju inte sämre av att Frölunda piskade upp Brynäs, vi streamade matchen inne i storstugan!
Sann lycka för en hockeystolle som mig själv. Fredrik hade tom tagit med sig matchtröja så vi kunde vara extra snygga när vi tittade på matchen! Slutligen ett par bilder från vår mest frostbitna tur, en längdvända nere på Gubbmyren.
Wassberg deluxe! Frost i både hår och skägg, men vi viker inte ned oss för att temperaturen är låg utan tvärt om. Extra taggad.
Nu får vi hålla tummarna att jag får med Johanna upp i backen igen snarast, can´t wait!
Till top