En sån överraskningsfest, gött att bli 50 år!

Middag klockan 17:00 var vad jag visste. Innan det så hade vi börjat med en riktigt härlig frukost på Bellora som jag berättat om innan. Kommer bli fler sådanna kan jag säga, grymt härligt. När vi satt där så kom brorsan förbi med sin son Marcus. Ett inslaget padelrack var en tydlig signal på att nu väntas det fys.
Premiär för denna sport för mig, men så himla kul! Vi körde en timma och fick igång kroppen lite gott inför kvällens middag. Stackars Erik fick kämpa ihop med mig, måste vara tufft att släpa runt på ett halvt sekel. När det drog ihop sig för middagen beställde vi en taxi och åkte bort till OGBG som ligger i Comfort Hotel på stenpiren. På plats var våra familjer, föräldrar, syskon och barn. En sån perfekt födelsdag tänkte jag.
Vi åt en fantastisk middag med ostindiska influencer, fun dining som de kallar det. Så mycket smaker. In kom Daniel med världens största öl också, man kan ju inte annat än älska honom!
Efter middag skulle vi bara upp på vårt rum och ta kaffe och tårta sa hon, ni vet HON som jag lever med och älskar. In i hissen och upp till våning sju... hmmmm.... bor vi där? Våning sju liger ju TaKeT på?! Sicken blåsning, uppe på TaKeT var det framdukat bufféer med öl, vin, bubbel, tårtor, ost och chark.
Jäklar va grejer till oss, vi är ju "bara" 18 personer tänkte jag. Bilder på väggarna som berättar hela mitt livs historia, jag var minst sagt knockad när vi kom upp. På plats var också DJ Hertzberg och spelade och jag vet att jag tänkte att det var ju en skön slump med en grym DJ på plats. Sedan började den ena vännen efter den andra ramla in... Nästan som om det var en liten kö där nere och man kom i lagom tempo... Har aldrig blivit så blåst och samtidigt så glad! Alla dessa vackra, fina människor kom för att fira mig!
Och inte nog med det, det blev en massa tal också. Pappa startade.
Ett härligt tal där de visade upp mig från barndomen och mina intressen. Mycket fiske var det! Tack lilla pappa, det värmde. 
Sedan körde brorsan. Ett kul tal som handlade om vad vi betytt för varandra (han é min idol <3 ) 
 
Johannas pappa Jan och hans Lena höll ett kul alfabetstal som var mycket uppskattat. Jag saknar bilder på flera andra fantastiska tal, Micke Samuelsson, Jonas Angervall och Thomas Frendin levererade härliga tal som värmde in i hjärtat. Fick dessutom en egen fangroup som höll ett jättekul tal, gäster som var på plats och som gillade att hänga med oss. Väldigt kul! Jag önskar verkligen att jag hade bilder på detta, sitter du inne på bilder från festen så skicka till mig!! Jag fotade nästan inget, har plockat många av dessa bilder från andras Facebook. Hoppas att det var ok? Kvällen fortsatte med dans och kalas hela natten, det var hög stämning.
Här är HON, hon som ordnade allt, bjöd in gäster, fixade tårtor, bokade restaurang, DJ, tryckte bilder och allt annat. Det snurrar i huvudet bara jag tänker på det. Och dessutom så jobbade hon parallellt med sin egen bokrelease och bokmässan. En sån kvinna jag har! <3 Älskar dig Johanna!
Dessutom kom hon med en fantastisk överraskning uppe på scenen, mer om den längre fram i veckan. Makalöst allt som hon gjort! Dessutom fick jag fantastiska hälsningar från Frölunda Indians och en mängd härlig artister. Ni hittar en film på dessa HÄR! Kolla gärna in! Efter att ha dansat till fötterna blödde sov vi över i fantastiskt rum på hotellet. Underbar utsikt över älven! Efter en låååååång sov morgon så var det dags att hämta alla underbara presenter uppe i vår festlokal.
TACK ALLA SOM VAR MED!!!!!
Kan inte förstå att så många valde att lägga sin lördagskväll tillsammans med mig och firade in mig i halvlek två.Kan inte med ord beskriva hur glad och tacksam jag är över det! Jag önskar att jag hade fina bilder på er alla, skicka gärna bilder från kalaset till mig.
Och som jag sa på morgonen efter festen med hes röst, Femtio är det nya Sextio hahaha.
Älskar er alla
TACK!!!
Till top