Invigning av Radisson Blu Scandinavia

En sån invigning det var på Radisson Blu samma dag jag landade från Miami. Gött jetlaggad gick jag de 50 metrarna bort till kalaset som var storslaget. Ovan tillsammans med en skön hockeyspelare, nämligen Mikkey Dee och Mia (han skall visst spela i Scorpions också fast då mer som en hobby, haha). Nedan med min dejt, världens bäste Micke Samulesson, grym hockeymålvakt. Han ställde upp som stand in för Johanna som var kvar i Florida.
Festen var storslagen med drygt 700 gäster från hela landet. Bjudningen var generös med öppna barer och god mat hela kvällen. Grymma artister avlöste varandra och det kändes verkligen som alla var där.
Jag träffade mängder med kompisar men bara några fastnade på bild, bland annat dessa sköna herrar.
Önskade jag hade fler och bättre bilder för att göra invigningen rättvisa.
Här ovan var det Albin Lee Meldau som stod på scenen och nedan är det Tove Styrke som gjorde ett superframträdande.
Senare på kvällen gjordes en del av lokalen om till nattklubb och det var fullt ös, ni som kollade in mina stories på instagram då fick se ALLT. 
Det var en pangstart för hotellet och jag måste säga att det var en av de mest storslagna bjudningar jag varit på. Lite synd att detta inlägg kommer en dryg vecka efter det brakade loss men jag har ju varit och grävt hockeyguld i öknen i Dubai som ni kanske sett. 
Nu skall jag kolla vilka som får möta Frölunda i finalen, jag håller på Djurgården men är så klart beredd på att slå ut även Färjestad ifall de drar det längsta strået.
Heads Up!
Fest, Janne AlbinLeeMeldau, BraJobbat, Göteborg, Invigning, MickeSamuelsson, Mikkeydee, RadissonBluScandinavia, StorslagenFest Permalink0
Till top