Jag går på export

Äntligen så kan jag berätta! Jag skall börja som KAM för exportförsäljningen hos Almondy och kommer ha världen som arbetsplats. Världen har ju mer eller mindra varit min arbetsplats sista året då jag och Johanna rest en massa och gjort jobb över hela europa, västindien och USA. Men nu gör jag det som "tårtgeneral" istället. En riktigt inspirerande och kul utmaning i ett fantastiskt fint företag som jag ser fram mot att sätta tänderna i när jag kommer hem från Dubai. Skall bli skönt att få kollegor att jobba med efter en drygt år på egen hand, samtidigt som jag är väldigt glad och stolt över att ha gjort det projektet fullt ut. Kommer jobba huvudsakligen i Europa så det blir bara begränsat med jetlag som jag lider av just nu, haha.
Vi gjorde faktiskt klart allt när jag var på Key West så nu blir det mindre cowboyhattar och mer kostym, mindre cab och mer flyg och det skall bli fantastiskt! Men först skall det spelas hockeyturnering i Dubai, checkade precis in min flight.
Vi flyger med Emirates A380-800 i morgon och går på is redan på måndag. Mer om det i veckan, glöm nu inte att fika med en god tårta!
Happy weekend!

#1 - - Anonym:

Grattis Janne. Du är en sån inspiratör.👍

Svar: Tackar, taggad som tusan.
Janne

#2 - - Ulrika :

Kommer du bo kvar i Göteborg eller ska flytta pga du har fått ett trevligt nytt jobb. Grattis.

Svar: Kommer alltid bo i Göteborg, bästa stället i världen :)
Janne

#3 - - Zita:

Tillykke med det nye job. Et rigtigt ønskejob for en kage-elsker som mig 😂
Et spørgsmål: hvor er bedste stedet for en fika i Gbg? Vi kommer der om et par uger for lidt shopping og der skal være plads og tid til fika.
God tur til Dubai 👍🏼

Svar: Tack Zita!!
Går sällan på café men skall komma på ett ställe till dig innan du kommer hit 😃
Janne

#4 - - Emelie Babunovic:

Fasen va kul Janne!
Grattis till nya tjänsten 👍🏻

Svar: Tack så mycket!
Janne

#5 - - Maria i Kalmar :

Lycka till med nya jobbet 🍀😊

Svar: Tackar 😎🍰
Janne

#6 - - Carina H:

Stort Grattis till Jobbet, och stort lycka till med hockeyn.

Svar: Tack Carina 😃
Janne

Till top