Netflix tips

Nu när jag börjat resa mycket så har jag äntligen skaffat mig Netflix och nu måste jag bara tipsa om en grym serie. SUITS!! Medveten om att jag inte är först på bollen här men jag har fastnat rätt hårt i denna serie. Cool, välklätt och kul repliker. Alla snygga bilder från New York gör det inte sämre. Det handlar om en advokatfirma på Manhattan och alla fall och intriger som pågår där.
Det fina är att man kan ladda ned avsnitt så man kan kolla även när man flyger, resan försvinner bort på en kick. Jag kan lova er!

Ge mig nu era bästa tips på serier så skall jag djupdyka i detta här inne.
Happy Watching
#1 - - Maria i Kalmar :

SUITS är riktigt bra och tänk, en av skådisarna är numera gift med prins Harry i England 😊 så det kan bli 😊
Reign, White collar, the fall, the goodwife, how to get away with murder är även dom jättebra serier. Dom två sista är även dom i advokatmiljö.
Ha en fortsatt fin dag 😊

Svar: Tack för bra tips Maria 🤩
Janne

#2 - - Anonym:

La Casa de papel!!! Utan konkurrens den bästa Evert!!jag har sett Suits, bra den oxå!

Svar: Tackar för tipset! 🤩
Janne

Till top