Soligt värre

(null)
Här i Göteborg har vi på sista tiden haft så soligt så det börjat växa palmer både här och där haha. Jag startade dagen med en skön pw efter en välbehövlig sovmorgon. Jag tog Älvsnabben över till Lindholmen för att kolla till Karlatornet.  (null)
De var äntligen börjat bygga uppåt även om tidsschemat blivit framflyttat rätt så rejält. Inflyttning om tre år är sista beskedet. Efter inspektionen av bygget kikade jag in på Radisson Blue där jag skall ha några ryska gäster boende om några veckor. Ser riktigt trevligt ut, takterrassen var grym. Sedan knallade jag vidare till Eriksberg och beundrade Ostindiefararen.  (null)
(null)
Ett riktigt vackert fartyg som man kan gå ombord på och få en guidad tur om man vill.  (null)
Jag fick också se Stena Jutlandica gå head to head med ett tyskt kryssningsfartyg innan jag hamnade bland mer palmer inne i trädgårdsföreningen.  (null)
En riktigt skön och avslappnad dag som kommer innehålla ett gympass innan kvällen också. 
#solenskineralltidiGöteborg☀️😎 
Carpe Diem

Janne, Sport/Träning Eriksberg, Göteborg, GöttMos, Karlatornet, Lindholmen, Ostindiefararen, Trädgårdsföreningen, solenskineralltidiGöteborg Permalink0
Till top