England överraskar

(null)
Palmer?!? Så här såg det ut på väg från mina engelska kollegors kontor i Leicester idag. Palmer!?! Coolt när det samma morgon på väg till dom såg ut så här.  (null)
En helt igen frusen bil, man är inte förberedd på det här.  Man har alltså ingen isskrapa i bilen haha. Det löste sig ändå men sådana ytterligheter det var. Efter en bra dag med bra möten och bra studiebesök på de stora butikerna här borta så checkade jag in i en liten by som heter Moulton.  (null)
(null)
Ett supermysigt litet hotell på landsbygden strax utanför Northampton. Hann med en liten sväng till en av de lokala pubarna också.  (null)
(null)
Riktigt trevligt även om just Tiger kanske inte visade sig vara en av mina favoritöl hehe...  (null)
På väg tillbaka till hotellet passerade jag den lokala kykan och tyckte namnet på skylten var lite kul, någon som kopplar den?
Nu har jag jobbat vidare med dagens uppgifter så nu börjar det dra ihop sig för lite film tror jag. 
Cheers from England



#1 - - Emma:

Vilken vacker liten kyrka. Jag besöker England ibland, men tyvärr blir det oftast "bara" London, det finns så mycket annat att se. Jag ska verkligen lägga till Northhampton på min lista!

Svar: Ja gör det, var supertrevligt !
Janne

Till top