Triumph fabriken och inbrott i King Power Arena

(null)
Jag har länge varit riktigt sugen på att skaffa en hoj och då gärna en Triumph. Så när jag nu skall på jobb i grannskapet kring Hinckley så passade jag på att besöka fabriken, wow ett sånt ställe!  (null)
Hur snygga motorcyklar som helst överallt på plats, riktigt coolt. Eller vad sägs om dessa? (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Här stod bl.a. Brad Pitts scrambler, bara det. Den har jag sett på en msa instagrammkonton så det var kul att se den live. Efter ha kikat runt lite besökte jag shoppen och köpte ett par handskar.  (null)
(null)
Vilka tror ni hamnade i påsen?
(null)
Tack Triumph för ett riktigt trevligt besök, kommer hit igen! 
Efter Hinckley bar det av till Leicester där jag skall jobba i morgon. Pontus Kåmark har ju spelat fotboll här så han hjälpte mig med biljett till dagens match mot Everton. Tack för det Pontus!!  Men nu skall ni få höra, när jag kom hit tänkte jag kika in på en bar och hittade en i arenan.  (null)
Men när jag kommer in är det helt tomt, inte en människa någonstans. Hmmm.... går tillbaks för att gå ut och då är ALLA dörrar låsta. Jag har alltså lyckats ta mig in i en helt stängd arena... hur galet? Går tillbaks upp i baren och då kommer det en tjej som jag förklarar situationen för, hon bara skakar på huvudet och skrattar. Ok, vi skall nog få ut dig säger hon och så börjar vi gå igenom den ena vip avdelningen efter den andra.  (null)
Bl.a. också förbi presszonen där alla spelarintervjuver sker. Helt tokigt, till slut kom jag trots allt ut.  (null)
Så helt ovetandes bröt jag mig alltså in på en premiärleague arena och fick dessutom en trevlig rundvandring på köpet. På både de öppna och stängda områderna. 
Nu laddar jag för match, Everton är på besök och frågan är om jag inte skall ha mig en fish&chips innan. 
Cheers
 
 
 
Till top