Inflyttning om bara två år i Karlatornet

Lite ironi med "bara" kanske men det är kul och gå förbi och se att det börjar hända grejer. Och ni vet väl vad man säger, man måste börja med en stabil grund! Och med tanke på att de jobbat neråt en hel del så har de väl 300 meter kvar upp nu! Lite som skämtet med nyårslöftet: Jag lovade mig själv att gå ner tio kilo, nu har jag bara 15kg kvar!
På lunchen i går gick jag och Amanda en liten upptäcksfärd på Lindholmen och Eriksberg och jag visade henne vart tornet kommer ligga. Boardwalken där är riktigt mysig, här ligger en massa restauranger och caféer. Passa på att besöka området om ni får chansen. Ikväll skall jag och Johanna äta middag med vänner och sedan försöka kolla in sista perioden på Frölunda Örebro.
Ha de gött, för ni vet väl? Solen skiner ALLTID i Göteborg.
Janne, Tips Eriksberg, Karlatornet, Lindholmen*, Utflyktstips, solenskineralltidigöteborg Permalink1
#1 - - Ulrika Hultberg :

Solen skiner även här i Perstorp i Skåne. Ha det så trevligt ikväll och ät gott och drick något gott till.
Ha det så bra

Till top