Klang och jubelinvigning av Mr Cake

 
Wow en sån fantastisk invigning vi var på igår. Mr Cake öppnar på Stenpiren och nu har alla göteborgare chansen att njuta av dessa fantastiska bakverk. Som nybliven tårtgeneral så har jag lärt mig uppskatta dessa ljuvliga desserter.
Små konstverk och mina bilder är inte ens i närheten av att göra dem rättvisa. Vi hade supertrevligt med sköna vänner, många som ville vara med att fira Roy Fares och hans team.
Här med Johan och Erik och längre ner med en massa andra.
Det vimlade av folk och alla var verkligen nöjda och helt tagna av den genrösa bjudningen. Snyggt arrat av Jonas Mattsson och såklart av hela teamet på Mr Cake.
Wow, så snygga människor på en snygg fest. Vi hade hur kul som helst och var sist kvar på kvällen haha. Man ville liksom inte gå där ifrån.
På väg hem fick vi själva plocka ihop våra egna goodiebags med mängder av bakverk... hur skall detta sluta? Det blir vatten med vatten till kost i flera veckor nu tror jag. En vacker promenad hem i vårkvällen, älskar Göteborg.
Nu har jag precis skjutsat Johanna upp till Landvetter, hon skall iväg på tjejresa till Grekland. Så här hemma blir det lite gott och äta och förhoppningsvis premiär på BarHimmel i kväll.
Lägger upp en bild på Krister & mig från förra invigningen i väntan på en ny omgång grymma upplevelser och bilder på toppen av Götaplatsen.
Ha nu en grym Kristi Flygare.
 
Fest, Janne Bildbomb, GodaVänner, GöttMos, Invigning, MrCake, RoyFares, SickenFest, Stenpiren, Tårtgeneralen, premiär, ÄlskarGöteborg Permalink1
#1 - - Anonym:

Oj, vilken vacker kvinna i rött och vilken utstrålning. Trodde först det var Johanna. Dom var rätt lika. Man blir så glad att folk vågar vara lite extra vackra. Annars är det mycket svarta och gråa kläder och allmänt anonymt i Sverige. Hon var väldigt vacker.

Svar: Ja absolut, Bossons flickvän Nadia. För mig är ju alltid Johannna vackrast :)
Janne

Till top