Åh, ett sånt poolparty

Idag gungade det loss ordentligt i poolen efter lunch! Årets skumparrty gick av stapeln i strålande solsken och trettiogradig värme. Så jäkla gött!
Jag satt och tog en öl i lugn och ro i poolbaren och plötsligt var det vitt överallt!
Honey nästan försvann i bubblorna, jag fick överväga att göra en search and rescue efter henne haha. Vårt hotell är superbra och de har tagit all-inclusive tll en helt ny nivå! Allt ingår och det är premium dryck och mat som serveras, inga kladdiga buffer utan restaurangerna serverar a la carte! Men vem tänkte på det när det gungade loss i poolen?
Trevligt med proffsiga dansare som hjälper till och få fart på dansgolvet... öhhhh... poolen menar jag. Jäkla bra tryck på musiken. Fick som vanligt feeling och bad min superbloggare att ta en bild, ni vet ju alla hur det brukar gå....
Ja, vad ska man säg? I love her anyway.
Bubbels and brunch i ordets sanna bemärkelse! Tog några fina bilder på darling också, tänker att det är trevligare än att se på en orakad tomte som jag.
En riktig kanoneftermiddag i poolen efter att ha varit nere vid havet hela förmiddagen.Är egentligen mer hav än pool men när det gungar loss på detta viset så vill man ju inte missa.
Skål från ett soligt Afrika!
Till top