Tvättbräda i sommar?

I samarbete med Go North Medical
Ja, många tror att chansen är större att få till en tvättbräda genom att fynda ett praktexemplar som på bilden ovan på blocket. Så trodde även jag. Men så snackade jag med min kompis Jonas på Go North Medical Han berättade att de har behandlingar både för fettreduktion och muskelstimulering. Som de flesta så var jag skeptisk så ha sa till mig att testa istället. Sagt och gjort!
Aldrig skulle man tro att det är så roligt att träna, gapskrattade massor på första sessionen med magträning. Känslan är kittlande och man har rejäl träningsverk dagarna efteråt.
Nu har jag kört två sessioner och skall köra två till. Man blir sjukt peppad att komma igång med sin träning när man känner att magen svarar bra på dessa behandlingar. Sedan för er (oss) som lagt på oss lite extra fluff i karantän och vintertider så finns det också ett program med fettreduktion. Testade även detta så klart!
Med hjälp av värme förstörs upp till 24% av fettcellerna och full effekt syns efter 12 veckor så jag är inte riktigt redo än att visa före/efter bilder men det kommer. Kvar att köra är mina goa ryggkuddar, hehe... det blir snart det och även en omgång tre med magträning.
Just nu så erbjuder Jonas och Go North Medical 50% rabatt på dessa behandlingar, kontakta dom på mail: [email protected] eller telefon 0733 31 92 71. Hälsa från mig så ordnar dom en tid för dig!
Beach 2020, here we come!
#1 - - Anonym:

Hur kändes det som? Velat prova då mina handles inte vill försvinna.

Svar: Hej Fettreduktionen var som varma pulser i 15 minuter. Kändes varmt men inte obehagligt. Träningen kittlade men man kände verkligen hur den tog. Passa på att testa nu med rabatten!
Janne

Till top