Alla memes du behöver för att klara Corona

I dessa allvarliga tider med den ena domedagsprofetian efter den andra så har det också börjat flöda med roliga memes, bilder med texter. Den ovan är min nya favorit hahaha... Butcoin! Det har varit mycket kring toarullar och hamstringen av dessa. Ett märkligt fenomen som man kan göra mycket kul om, eller vad sägs om dessa?
(null)
Ja jäklar vad dumt, toapapper kommer inte bli en bristvara så ta det lugnt... eller köp en triss :) John Travolta hängde tydligen lite löst här om dagen också.
Och USA´s stolthet, president Trump hälsar att han är väldens mest negativa person.
Han skräder inte på orden den gode Donald kan jag lova. Sen har vi de som spelar på det manliga/kvinnliga, också roliga tycker jag.
Är nog bäst att nu ta tillfället i akt och säga att det inte är bevisat att det är kvinnorna som ligger bakom Corana Covid-19 viruset utan det är bara misstankar... hehehe.
Sen har vi de mer sago och spelinriktade memsen.
Och slutligen de som handlar om lite vad som helst.
Och för er som tycker att danska är otydligt, kika på råden nedan. Dessa kan väl inte misstolkas på något sätt ändå? Även om det är danska menar jag ;)
Hoppas att det blivit lite skratt på vägen igenom detta inlägg, har ni fler roliga mems så skicka gärna till mig via Facebook eller instagram. Janne Fors heter jag (även på ) fejjan och på Insta hittar du mig som janne_fors.
Må väl, håll avstånd och glöm inte att supporta din lokala pub och restaurang!
 
Janne, Tips ButtCoin, Corona, Covid19, DonaldTrump, HållHjulenRullande, JohnTravolta, Memes, SupportLocal, TackAllaJagLånatIfrån, Toapapper Permalink0
Till top