At your service!

Som flera av er vet hade jag Covid-19 i våras och red ut sjukdomen med belöningen antikroppar på fickan. Nu är det dags för pandemin att slå sitt andra slag och jag har blivit varslad till följd av arbetsbrist. I kväll lämnade jag kontoret på Almondy för sista gången. Jag är dock inte slagen utan står starkare än någonsin.
Med decennier av erfarenhet inom säljledning, KAM arbete, sista åren med export inom/utom Europa och ett äkta jävlar anamma så är jag sugen på en ny utmaning. Har du eller någon du känner behov av en affärsman med förhandlingsvana, avtalskunskap, internationell erfarenhet, säljledning och en stor förmåga att ha kul på jobbet tillsammans med sitt team. Vill du ha någon som rattar skutan?  (null)
 
I´m your guy!
 
 
Janne, Jobb ExportManager, FuckCorona, Försäljningschef, KAM, LetarNyttJobb, Tillgänglig, Varslad, captainoftheship Permalink0
Till top