The Distinguished Gentlemans Ride Göteborg

Igår så var det äntligen dags! I strålande sol träffades ett antal motorcykelentusiaster för att väcka uppmärksamhet kring mental ohälsa och cancer hos män. Att sedan få se alla fantastiska motorcyklar och träffa goa människor är ju bara bonus, eller vad säger ni?
Vi träffades uppe på Götaplatsen, på fint socialt avstånd och beundrade Poseidon, hojarna och det strålande vädret. Ni vet väl? Solen skiner ALLTID i Göteborg! Efter lite trevligt snack och många nyfikna frågor om min hoj, en helt elektrisk RGNT tillverkad i Kungsback, så bar det iväg. Det mullrade nerför Avenyn, ja inte jag och min hoj då, den är helt ljudlös.Såg ni oss? Fotade ni? Tagga gärna in mig på bilder om ni har några, jättekul. Hur går det då med vår insamling? Just nu ligger jag etta i Sverige och på plats 21 i Världen. Ni hittar min insamlingssida HÄR och tabellen HÄR
Vill ni lägga en slant så blir jag och män världen över både glada och tacksamma.Insamlingen stänger 01:59 natten mot måndag om precis en vecka. Vi kommer dessutom köra en GRAND FINALE på vårt Movembertrav nu på lördag, mer info om det kommer på Facebook på min insamlingssida som ni hittar HÄR
Tack också till SEoptik i Kungälv som fixade mina coola brillor från Moncler, hittade dom ingenstans så jag hörde av mig till Karin och de löste biffen. Grym service!
Nedan ett gäng snygga, coola bilder fotade av Janne Bornstein.
Ovan Niklas Borg som organiserar Göteborgsriden, en sann gentleman!!
Är du sugen på att åka nästa år? En vacker söndag i slutet av maj 2022 kommer det bli episkt.
TACK ALLA som varit med och bidragit, Ride On!
Janne, Välgörenhet AllElectric, DGR2021, DecadeOfDGR, GentlemansRide, Götaplatsen, Hedon, Moncler, RGNT, Rockers, SEOptik, SolenskineralltidiGöteborg, poseidon Permalink1
#1 - - Ulrika Hultberg:

Så fina motorcyklar. Ni hade toppen väder. Fin insats ni gjorde.
Kram Ulrika

Svar: Tack Ulrika
Janne

Till top